Müzik Çalışmalarım



İlk olarak, ilköğretim yıllarımda biraz babamdan, çoğunlukla da dinleme ve deneme-yanılma yöntemleri ile Kısa Saplı Bağlama öğrendim. 

Lise yıllarımda Kaval'a merak sardım ve 3 aylık bir kaval kursu aldım. Yine aynı yıllarda Klasik Gitar'da da başlıca akordları bir lise arkadaşımdan öğrenerek bir iki şarkı çaldığımı hatırlıyorum :). Lise yıllarıdan amatör bir rock grubu ile Fırat Üniversitesi Bahar Şenlikleri'nde bir konsere çıktım ve bir şarkıya eşlik ettim. (Evet Rock müziklerinde kaval, mey, keman gibi enstrümanlar zaman zaman kullanılıyor)

Üniversite yıllarımda yanına Mızıka ve Keman'ı da eklemek istedim ama başaramadım. (Mızıka ile bi şarkı çalmayı başardım :)). Şu an iki enstürmanda evde yan gelip yatmakta. (Halen umudum var bir gün tekrar denemeyi düşünüyorum). Yine bu yılların başında üniversitede hazırlık okurken TRT İstanbul Gençlik Radyosu'nun seçmelerine girip Kavalcı olarak koroya seçildim. Ve bir adet konsere kadar da bu grubun içinde bulundum sonrasında bıraktım. Ve müzik kariyerim burada bitti diyebilirim daha sonrasında evde kendi kendime yetecek kadar müzik yapmaya başladım.




Aşağıda örnek olması açısından bazı müziklerimi eklemeye başladım.


Bağlama

VirtualPiano
Kaval
Mızıka


No comments:

Post a Comment